trip t.m. Colorado Springs - Reisverslag uit Manitou Springs, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu trip t.m. Colorado Springs - Reisverslag uit Manitou Springs, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu

trip t.m. Colorado Springs

Blijf op de hoogte en volg Wim en Bep

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Manitou Springs

Vanmorgen opgestaan met een zonnetje. Op tijd vertrokken (ca. 08.30 uur) eerst ca. 50 mijl over de interstate 70 en vervolgens over de 40 vanaf Oakley. Je waant je op deze weg gedurende vele mijlen alleen op de wereld. De wereld lijkt hier oneindig, er staan slechts enkele nederzettingen met enorme vergezichten. Inmiddels aangekomen in Colorado Springs waar we al eerder zijn geweest. Leuke contacten met andere mensen. Wat ons iedere keer verbaasd is de belangstelling van de Amerikaan in zijn medemens. Daar kunnen wij nog veel van leren.
Wij willen hier een paar dagen blijven en o.a. The Gardens of The Gods bekijken. In totaliteit hebben we sinds maandagmiddag ruim 1.100 mijl afgelegd.