ophalen camper en 1e traject - Reisverslag uit Waltham, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu ophalen camper en 1e traject - Reisverslag uit Waltham, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu

ophalen camper en 1e traject

Blijf op de hoogte en volg Wim en Bep

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Waltham

Vannacht matig geslapen. Volgens ons kwam dat enerzijds door het overbruggen van het tijdsverschil maar aan de andere kant ook door de enorme hoeveelheid regen die naar beneden kwam. Later bleek dat dat een gevolg was van een serie met hurricanes die op afstand bezig waren, maar daar geen last van gehad. Om 11.30 uur de camper opgehaald en instructie ontvangen, vervolgens aan het uitpakken geslagen en bij een supermarkt eerst maar proviand gehaald. Een ander echtpaar die aan hun 1e trip zijn begonnen wat practische tips gegeven en zij zijn verder dezelfde richting opgereden.
Het verkeer bij Chicago was redelijk druk en voor Amerikaanse begrippen werd er vrij chaotisch gereden. We hebben bewust gekozen de 1e dag ca. 100 mijl te gaan rijden en dan te overnachten in LaSalle/Peru op betrekkelijk kleine KOA camping. Morgen gaan we een trip maken van ruim 400 mijl.