grand canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu grand canyon - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu

grand canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim en Bep

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Panguitch

Nadat gisteren sprake was van een zeer lichte stuifsneeuw worden we gewekt met een zonnetje. Omdat we op een camping in de natuur stonden hadden we geen aansluitingen en dus ook geen WiFi, lastig maar niet onoverkomelijk. Na het ontbijt maar bij MacDonald vlak voor de ingang van het park een kop seniorkoffie gekocht en daar getracht met WiFi wat te doen. Vervolgens het park opgegaan en de camper op een parkeerplaats gestationeerd en verder gebruik gemaakt van de shuttlebus en lijn 2 de benenwagen. De uitzichten zijn adembenemend en je blijft vol verwondering over de schoonheid van de natuur. Aan het einde van de dag een steak gaan eten in een restaurant net buiten het park. Vervolgens op tijd gaan slapen omdat we morgen naar Bryce Canyon gaan rijden.