van Yosemite naar Petaluma - Reisverslag uit Leisure Lake Mobile Home Park, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu van Yosemite naar Petaluma - Reisverslag uit Leisure Lake Mobile Home Park, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu

van Yosemite naar Petaluma

Blijf op de hoogte en volg Wim en Bep

13 Mei 2014 | Verenigde Staten, Leisure Lake Mobile Home Park

Ook vandaag beginnen we weer met een stralende zon. Vandaag gekozen voor een rustige reisdag. Eerst een paar boodschappen gedaan in Sonora en vervolgens via een schitterende route naar Sacramento gereden. Daar wat rondgekeken, echter het parkeren van een camper van bijna 8 meter en bijna 3 meter breed is geen pretje. Tot slot in een buitenwijk nog even een shoppingcentrum bezocht. Vervolgens onze weg vervolgd via de onderkant van de Napavalley naar Petaluma. Een mooie camping met een plaats onder de bomen. De middag afgesloten met een paar baantjes trekken in het buitenbad waar het water zeer aangenaam van temperatuur is. Morgen gaan we verder naar het noorden. Wij gaan via de Napavalley naar de kustweg met als einddoel de camping in Eureka.

• 14 Mei 2014 - 22:38

Gerritolga:

Lieve mensen,
    We lezen dat jullie weer een prachtige reis maken !!Fijn dat jullie zo genieten.
    Mooi dat je elkaar zo kunt volgen. Wij zijn nu aan het Gardameer en hebben het ook prima.
    Wensen jullie een heel goede verdere reis toe! Vriendelijke groeten, Olga en Gerrit

• 14 Mei 2014 - 23:33

Sonja:

Lieve Bep en Wim,
    Geweldig om op deze manier jullie mooie reis een beetje mee te beleven.
    We wensen jullie nog hele mooie reisdagen. Geniet ervan maar dat is een kunst die jullie goed verstaan!
    Allerliefste groetjes vanuit Prades
    Sonja en Lex