Waldport - Reisverslag uit Bayshore, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu Waldport - Reisverslag uit Bayshore, Verenigde Staten van Wim en Bep Rhee - WaarBenJij.nu

Waldport

Blijf op de hoogte en volg Wim en Bep

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bayshore

Vandaag weer een schitterende dag en heerlijk een beetje rust ingebouwd. Na de persoonlijke verzorging vanaf de camping gaan lopen naar Waldport over de brug. Gisteren bij aankomst onder de brug een grote groep zeeleeuwen gezien op de zandbank. Vandaag waren ze echter bijna allemaal buitenspelen. Blijft een leuk gezicht.
Rond het middaguur met de camper naar Newport (ca 14 mijl) gereden. Een leuk en vooral gezellig stadje. Op een terras een heerlijk broodje rockfish gegeten en daarna op enkele stopplaatsen aan de kust nog genoten van de zon, de zee en van elkaar.
In de loop van de avond is het gaan regenen wat als werd verwacht. Maar ja je hoopt altijd dat niet alle verwachtingen uitkomen. Morgen verder en dan mede aan de hand van het weer maar kijken waar we nog blijven staan. Er moet nog een afstand van ca. 350 mijl naar Seattle worden afgelegd en formeel moeten we woensdagmorgen de camper inleveren en om 10.30 uur moeten we op het vliegveld aanwezig zijn. We hebben besloten de camper dinsdagmiddag te gaan inleveren en inmiddels voor die nacht een hotel besproken zodat we woensdag in alle rust naar het vliegveld kunnen gaan.